Om Dr. Wellnest

Smerter og søvnvansker er to av de vanligste helseproblemene blant nordmenn – og er nok den kombinasjon som går aller mest utover hverdagen for de fleste.

Dessverre er det slik at smertetilstander blir vanligere jo eldre vi blir, og ifølge Folkehelseinstituttet er det over 1,5 millioner nordmenn som sliter med kroniske smerter. Samtidig har over 750 000 nordmenn alvorlige og langvarige søvnproblemer. Omfattende forskning og studier viser at det kan ha en negativ effekt på både kropp og sinn – blant annet vil personer med store søvnvansker føle på kroppen at det er mye verre enn eventuelle andre sykdommer de lider av.

Derfor har vi hos Dr Wellnest brukt fire år på å teste og utvikle en madrass med magnetfeltterapi – for å sikre at du som sliter med smerter og/eller søvn skal få den hjelpen du både trenger og fortjener.

Mens du sover vil effekten fra terapimagnetene, kombinert med merinoullen og minneskummet, sette i gang positive prosesser i kroppen din. Disse prosessene er helt avgjørende for at kroppen selv skal kunne behandle og fjerne smerte og øke søvnkvaliteten – uten at du trenger å putte i deg smertestillende produkter.

Vi hos Dr Wellnest har i over 26 år jobbet med å utvikle en rekke gode produkter for å bedre den norske folkehelsen. Flere av disse produktene er i dag å finne på apotek og i helsekostbutikker.

Du kan derfor være trygg på at du får den aller beste magnetfeltterapi-madrassen fra Dr Wellnest. Vi ønsker at du skal våkne både smertefri og uthvilt etter en god natts søvn.